JuleTidEr...JoJo!!!

Hej hopp galopp!!
Är ju inte så duktig på det här med blogging än..... Men livet flyter på. Förra veckan var jag till Lycksele o handlade julklappar på Dollarstore $, wohooo!!! Oj va jag fynda!!! =))) Handlade även på Hotellets souvenirbutik, åhhhh va fina ljuslyktor o grejs dom har där!!!
IDOL-finalen har passerat, var givetvis hos Markus o Tessah då. Åh givet så vann ju Markus, HEJA NORRBOTTEN!!!! Tjohooo!!!
Som sagt vår dator vill inte vara med när det gäller bilder, så det skrivna ordet får duga så länge.

Och för att inte tala om julen som jag absolut inte tycker om så mycket, så får man ju ingen vidare julstämning när det är 3 plusgrader ute så här i början på december, men men det ordnar sig nog, har iaf julpyntat en del!! =))

Jag får väl ge ut en hel kavalkad med bilder när jag väl får det att funka!! ;)

Håll till godo!! På återseende!!!

****************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback