Kan inte sova...

Godmorgon,

kan man ju lugnt säga!! Kl är 04.07 o jag kan inte sova!!! Attans oxå!!

Tänkte ta denna stund till att blogga lite om en sak. Det är nämligen så att jag vill ha en bebis!
Men det går inte så bra...., jag fick veta i september att jag har något som heter PCO. Det är genetiskt, så jag har haft det hela mitt liv, men får inget veta förrän man e 27 o vill ha barn. Läkaren på Kvinnokliniken var inte till nån större hjälp heller, hon sa typ "gå ner 8 kg i vikt o sluta röka" o sen kasta hon ut mig...., det kändes så iaf. Hur som helst så är det så pass vanligt att ca var femte kvinna har det, men det är inte många som verkar veta vad det är. Jag har iaf gått ner ca 13 kg i vikt, men ej slutat röka än. Och jag har läst en massa på nätet och lärt mig om PCO.
Ville bara berätta lite om detta eftersom det är en sak som kommer att färga min framtid, så jag kommer säkert att skriva mer om min väg mot att bli mamma!!!
Kram o jag önskar er alla en bra dag!!! =))

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja det är lite sjukt det där! Man ska vara smal och tobaksfri för att få hjälp, men vika narkomaner som helst kan skaffa barn utan att någon bryr sig!

Postat av: Tessah

Gumman du är så duktig!!!! :) Pössss

2006-12-11 @ 22:38:03
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Abdirahmanjohanne

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-11-19 @ 10:28:55
URL: http://abdirahmanjohanne.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback