HaaALllLooOOO, TtiTtUUTT!!! Hihihi!!! =)))

Nere vid båthamn!

Hejsan hoppsan på er alla, nu är jag tebax!! Det har varit lite strul med datorn o dylikt...., har heller inte haft ork o tid..., men nu ska jag göra ett ryck tänkte jag!! =))) Bilden här ovan tog jag en morgon när jag var ut me vovvarna efter att ha jobbat natt, bara två minuters gångväg från vårt hus är detta!!!
Det är mycke nu!!!!
Mycket på jobbet har det varit, så man hinner knappt andas ibland känns det som, o sen har jag varit tvungen att vara såååå arg o det gillar inte jag!!!! Varför kan inte folk bara göra det dom ska??? Varför ska man ljuga??? Det är mycke man inte förstår, men en sak är säker det e inte kul att vara arg!!
På hemma fronten har det varit lugnare, men jag tränar ju o tjoar på en massa numera så man har det man gör!!!
Jag lovar att återkomma ikväll!!
Måste göra lite nytta nu!!
Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback