ÄGg, fJädRar o häStEn IGor......

Mycke har hänt!!!
Påsklov har det varit, oj va skönt det var. Tog det lugnt, grillade o hade det bara mojsigt!

Helgen före var jag upp till Lulé en sväng, var bjuden på ett 70-årskalas, o det var riktigt nice! =)))

128942-20 
Vi fick chansen att rida Islandshäst och wow va kul det var, riktigt trevliga hästar!! På bilden är det jag och Igor, min häst som jag hyrde! =)))

Med tankepå fjädrar så köpte jag lite påskpynt för första gången nånsin, har klätt två fina ris i vita obruna fjädrar med matchande ägg!! =))

JO, glädjehopp, hi hi, det har ju blåst en del de senaste dagarna och i torsdagsså blev vi utan ström en stund och när den kom tebax så funkade datorn!!! Så nu kan jag lägga in bilder!! Haha, helt otroligt! Jag har hunnit uppdatera en del på pixbox om nån e sugen!!

Tjipptjipp!!

Kommentarer
Postat av: lizaloop

haha är det sant, datorn gick till sig av lite strömbortfall, haha
så bra då!
Min dator har pajat den.... ska lämna in den till veckan!
Kul att din funkar nu, då kanske du kan blogga lite mer...!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback