Hemma igen! =)

Hej hopp allehopa!!!!
Nu är jag hemkommen från Tyskland sen några dar tebax. Kändes sååå skönt att komma hem!! Borta ok, men hemma bäst!!
Först kan jag berätta att jag o Therese hade det himla trevligt på lördagen förra helgen, vi råkade tom gå ut på krogen o det var kuligt. Dagen efter vaknade vi upp till kanonväder, så vi käkade frukost o satt o sola i säkert tre timmar, det var sååå mysigt!! =))
128942-15

Jag o Tesen!!! =)))

Sen bar det iväg till Frankfurt på måndagen. Hade som vanligt trevligt där, men längtade hem väldans denna gång, saknade min man o mina husdjur sååå!!!
Gick iaf på möten , åt god mat o promenerade runt i staden en del! Det var typ sommarväder, hi hi, jätte härligt!!  Diggar kontrasterna i denna stad, gammalt blandat med nytt!
128942-16
Ja, ni ser ju själva!!

Idag har vi krattat nästan hela gården och det börjar rycka i fingrarna på mig! Ska snart igång med att plantera frön och börja fixa o dona med växthus, land o trädgård! Alla  projekt man har under vår, sommar o höst med renoveringar o dylikt är sååå kul!! =))

Nu ska vi till svärfar o äta grillat!! Hoppasni mårbra!!!!
Tjing pling!! =))

Kommentarer
Postat av: lizaloop

kuuuul!!!!!!!!!!!!

Postat av: Annika

tjena !
nu har lisa lockat hit mej oxå :)
hoppas allt e bra med dej kram crue Annika

2007-04-23 @ 17:47:46
URL: http://motleycrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback