TopPEn tOPpeN!!!

?hHh, somMAren...
Detta är min favoritblomma, gerbera!! Åhh, så fiiin!!! =))

Vilken dag, är verkligen på toppenhumör!!! =))))
Har varit ute nästan hela dagen o solat, lekt med mina vovvar o pysslat på med sommarsysslor.
Städat vårt uterum har jag gjort, så att man kan börja sitta där ute o mysa! =)) Tvättat o hängt tvätten utomhus, så att den får den där goa doften! =)))

O ikväll ska jag åka in till stan o träffa min kära vän Therese. Vi ska dricka vin o äta middag tillsammans. Therese har bott i Grekland i ca 5 år, så det blir första gången på länge som vi får träffas ordentligt, så jag ska sova där oxå. Det ska bli sååå mysigt!!! =)))

På måndag ska jag flyga iväg o möta våren i Frankfurt, en jobbrelaterad resa, men vi bruka hinna med lite trevligheter oxå. Ska daska av några sommarplagg o lägga ner i resväskan, det var 24 grader o strålande sol när jag kollade in vädret, nice!!! =)))

Återkommer i slutet på nästa vecka!!

Ha det gott allihopa!! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback