Jobba jobb!

Jaha, så då har allvaret börjat o friden var slut för denna gång. Men jag ser fram emot min ledigvecka i slutet på augusti, det ska bli såå skönt. Vi kommer att gå från 3-skift till 4-skift v. 35, det blir bra!!! =))) Fick en riktigt jobbig dag på jobbet igår, så det var inget snack om att man var tillbaka.
Känner mig slö idag, ska nog bara sola lite, äta frulle o sen dra till jobbet. Det är viktigt att man tar det lugnt så här första veckan efter semestern! =)))



image36

Snart ska vi väl börja dola på o göra klart här på gården, men just nu är detsolstolen som gäller!! =)))

Seee ya!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

å jaa...samma här, jag börjar idag, känns lite trist, men bara man har gjort första dagen så känns allt som vanligt igen!

Postat av: Vidaranette

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2009-02-09 @ 11:32:08
URL: http://vidaranette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback