Spider pig, spider pig.......

....does what ever a spider pig does,
can he swing from a web,
no he can´t  he´s a pig, look oooooout,
he is a spider piiiig!!

Hi hi, det är vad jag sjunger om dagarna.... Kommer från Simphsons, The Movie, hi hi, skit kul!!!!

Joho då, dagarna går fort, på jobbet är det mycke nu.... Kort om folk, upplärning av nyanställda m.m m.m
Hemma vid grejjas det på, städar, tränar vovve, tvätta, laga mat....it goes on and on, ja ni vet hur läget ligger...

O när det gäller bebisverkstad så är jag snart i fart med att pumpa i mig kur nr 2 av hormonstimuleringen, intressant....., hoppas såååå att det går vägen snart, skulle ju va fränt att få bli kallad mamma....jag tycker såååå mycke om barn, har alltid gjort det. Jobbade på dagis i några år när jag var yngre, trivdes mycke bra, beror nog oxå delvis på mitt egna barnasinne att det går så bra för mig att umgås med barn......hi hi, hmmm, Spider pig.....he he.

Nog för idag, nu ska jag mysa med mig själv!!!!!!=))

Puss o Kram!!! =))

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

hoppas det går bra denna gång då!
simpsons...urk bumsan, världens dåligaste program...

Postat av: Tommyolea

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-02-23 @ 14:10:06
URL: http://tommyolea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback