*****bUBbeLl*****

*****bUBbeLl*****
 
Denna lilla bubbel-bild får symbolisera min helg!!

Jo, maken är & roar sig i skogen hela helgen, med skotrar o skidor o litervis med öl.
Själv är jag då gräsänka! =)))) Men fort blev helgen full av tjejmys!!! =))))

Min syster spenderar helgen med mig o sover över så kvickt tog ensamheten slut. Ikväll ska vi åka iväg o bada bubbelpool, dricka lite vin, äta god mat & göra ansiktsbehandling!!!!! Woohoooooo!!!! Det ska bli såååå skönt, vi är fyra kvinnliga själar som behöver omvårdnad o lugn o ro, tjohoooooo, va det kommer att va skönt!!!!!!

Men nu ska jag städa en aning, skruva upp volymen och virvla runt!!!

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

kom hit imorgon, lördag och drick några öl vet ja..

Postat av: Tessah

woho mys pys i poolen! ..haha

2007-02-16 @ 17:10:46
URL: http://tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback