En liten lista... =))

Kuddar i sängen: Sex

Bästa platsen på jorden: Stranden/resorten där jag o M gifte oss!

Drömmer om: En ny resa till Thailand

Favorit-tvprogram: Vänner, CSI, PB....

Favoritbar: Rockybar

Favoritbok: Just nu, Den vita massajens dotter

Favoritdryck: Vatten, whiskey o öl

Favoritfik: Nisse's

Favoritfika: En go schmörgås

Favoritfilm: Just nu, Lake House

Favoritgodis: Marabou Daim- chokladkaka
Favoritkläder: Mjukisdress

Favoritmat: Tacos

Favoritmusik: Tracy Chapman, m.m

Favoritskådis: Adam Sandler, Robin Williams..m.fl

Favoritspel: Skattegoris o Karaoke revolution

Favvoritfärg: Grönt o Brunt

Har på mig just nu: "Gå till jobbet"-kläder

Hobby: Hus o husdjur

Högsta önskan: Att alla jag älskar mår bra!

Kammar håret: Jo, lite..

Kan baka bullar: Jo, det kan jag nog

Min idol: Mamma

Ogillar mest hos folk: Elaka, egoistiska människor!

Senast sedda film: Click

Skonummer: 40

Skulle helst vilja: Få en liten bebbe nu!

Tror på evig kärlek: Japps

Tror på spöken: Ja

Tror på ufon: Självklart

Önskar mig i present: Ett byggteam som hjälper till att renovera vårt hus!


Kommentarer
Postat av: Kogosamo

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback