Metallica!!!!

Metallica!!!!
Tjohopp!!!! Attans oxå!!!
Hade hyrt in min gamla far som fick sitta vid datorn och igert försöka kränga biljetter men ICKE!!!!!
Känner mig lite irriterad just nu, det är så många som sitter o köper biljetter enbart för att tjäna pengar, sälja dom på nytt för hutlösa pengar!!!!!!
Varför ska allt handla om pengar?????
Kan inte en normalt fattig person få uppleva denna musikaliska njutning???
Ska man måsta va miljonär????
För om man som jag på köpet oxå bor i Norrland, så kostar det ju oxå en slant att åka dit och eventuellt bo där nån natt oxå, eller ska man måsta sova på gatan!!!!!????
Nåja, nu har jag avreagerat mig lite......
Hoppas dock att jag hittar nån vänlig o ärlig liten själ på blocket som vill sälja sina biljetter för den rätta summan, för jag skulle så gärna vilja åka, skulle bli vår semester resa....., en lång helg i Stocke.....
Tjipp! =)))

Kommentarer
Postat av: Lisa

rooooooooooooligt, de är ju bara sååååååååååååå bra live...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback