Vintersjukan... =((

Urk!! =((
Hatar att spy, finns det nå värre...!!?? Åkte på en släng av vintersjukan, med allt vad det innebär. Så kursen i Lycksele blev ej så lyckad, inte kul att vara sjuk när man inte är hemma. Har varit sååå risig i kistan, försökte igår att tvinga ner lite mat i lilla magen, men den bara skrek o tjöt, jag kunde riktigt känna hur tarmarna gjorde volter..... Men idag känns det bättre, ska göra ett försök o släpa mig till jobbet o hoppas att det går vägen. Så min vecka har inte så mycke att förtälja...
Hoppas ni får en trevlig helg o att ni håller er friska!!!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Lisa

frisk nu? du ska inte hitåt något? jag har tessan här i 2-3 veckor, hon skall ta körkort, börjar idag! jag har ledigvecka nästa vecka!

Postat av: Kjartanagnes

Nice site, keep up the good work!

2010-02-18 @ 08:06:33
URL: http://kjartanagnes.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback