Me, myself and I.. =)))

Me, myself and I.. =))) 
Hittade en ego-bild, he he he....
Håll till godo, det kommer mera. Det är ganska kul att se sig själv på bild, men oftast inte kul alls, hi hi. Nu när man håller på att genomgå en form av kroppslig förändring så är det väldigt bra att titta på bilder av sig själv, så att man har koll på läget så att säga. För ibland, även fast jag har gått ner ca 13 kg så känns det som att det inte har hänt nåt.... Denna vecka har jag kännt mig pluffsig..., bläää!! Men med mera träning o långa promenader så ska det bli ändring på det!
Tjing Pling!! =)))

Kommentarer
Postat av: Lisa

duktig bumsan...fortsätt så! Å se, du har ju lagt in en bild...annars fungerar text oxå bra, du måste ju uppdatera mig om vad som händer och sker ju...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback