SnÖ, åh va mysigt!! =))

Tjohoooo!!!
Då kom det lite snö då, det var ju på tiden....undrar hur länge den stannar, det har redan börjat töa.

Härom veckan när jag satt o förde över till almanackan för 2007, så kom jag på att jag blir 29 år iår. Vilket borde innebära att jag fyller 30 året därpå! Jag blev lite fundersam o frågade maken en dag när vi satt o åkte bil:
--Om du såg mig gåendes efter vägen..., skulle du då tänka att där går en tjej i trettiårs åldern...!?
--Äh, inte vet jag svarar maken.....
--Men svara då, är jag som en tretti åring??
--Nä, snarare som en tolvåring, säger han då!
--Här pratar vi utseende och inte beteende, var jag tvungen att påpeka!!
Hmmm, när jag tänker efter så är jag nog den mognaste 28-åring jag känner, hi hi!!! =)))
Ålder är ju bara en siffra, eller....

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

..åren går fort, så är det bara...men å andra sidan så kommer ju alltså sommaren snabbare då oxå så det är väl bara positivt..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback