*****MaMMa*****

128942-29

Min Mamma!!
Vill bara ägna en bloggstund åt min kära mor.
Denna bild på henne i ungdomens dagar hittade jag hemma hos min morbror i helgen. Vi var i Hällnäs och firade min morbror Ture som fyllde 60år. Vi pratade mycke om släkten den dagen och tittade i gamla fotoalbum, det var såååå kul att få se en massa bilder jag aldrig förr har sett! =))
Därav detta foto som min pappa har scannat och skickat till mig, jag tyckte det var sååå fint och jag har nog tänkt göra en tavla av det!! =))
Nåja, tillbaka till det jag skulle skriva om, min mor!
Min mamma gick bort för snart 15 år sedan i cancer. Hon var en underbar människa, bara 40 år gammal när hon dog, jag själv var bara 13år när det hände. Det finns stunder när jag saknar henne så otroligt mycket! Men hon finns alltid med mig, hon har lärt mig att vara positiv och stark och att se glädjen i livet! Önskar att min man hade fått träffa henne och att hon hade fått träffa sina barnbarn som komma skall.
Jag älskar dig mamma!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

En jättefin bild av mamma. Tänk att 15 år kan gå så fort...

2007-07-10 @ 00:13:44
Postat av: Lisa

Vad fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback