SeMeStEr!!! =)))

Tjohooooo!!!!
Min första semestervecka har ju varit alldeles lysande, ha ha, strålande väder!!!!
Som jag berättade så har min kära far varit här o hjälpt mig lite! O det blev mycke gjort, TACK PAPPA!!!
Här nedan kommer lite bilder på det vi har gjort, hundhage, virkesförvaring o bänk i tvättstugan, o vi gjorde tom ännu mer än det!
128942-25
128942-27
128942-28

Men idag har jag bara njutit av sol o sommar, varit på badstranden med Tessah o Nathanael, ätit gott o bara myst!!!! Snart ska jag hämta maken från jobbet och då ska vi fira att han oxå har semester!!!! =)))
Åhhh va skönt med en oplanerad lååång ledighet, känner mig på toppenhumör!! =))

128942-24

Nathanael på beachen!!! =))

128942-26

Avslutar dagens bloggande med lite blommor, passar på att önska er alla en härlig sommar!!!

Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

en oplanerad lång ledighet, jaha, varför oplanerad?
ser man dig imorgon eller?

Postat av: crue Annika

välkommen till hällnäs :)

2007-07-07 @ 11:57:23
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Lisa

jag såg dig allt idag..hoppas du kommer sen..

2007-07-07 @ 13:03:07
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback