*****KeLSo******

128942-20

Var bara tvungen att blogga lite om min kära hund!!!
Kelso är 4 år gammal, han e vacker o söt o go!!!! Men ända sen han var liten har han haft lite störningar i sitt beteende....... Vi har försökt att träna och grejja på men han är ändå lite knepig, ibland kan han ligga på sin plats(bredvid min sängsida)dag ut och dag in som om han vore deprimerad...
Men annars är han go o glad!! Han älskar att spela fotboll och leka tafatt! =))) Och han tycker såååå mycke om våran katt Tissla, dom är som syskon och busar o jagar varann runt gården!! =))
Nu är han som sagt hos min pappa och kommer att stanna där i några månader, min kära far är väldigt duktig me hundar, så han ska se om det kan ske någon förändring i hans humör.
Ska boka tid hos veterinären oxå för att kolla fysiken så att han inte har ont eller är sjuk på nåt sätt....
Nåja, vi får väl se vad som händer,  har funderat på omplacering eller nåt annat...... Just nu känns det bara trist...

Jag saknar dig och älskar dig såååå!!!!
Puss okram på dig gubben!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

Lillvovven, jaha då har jag snart 3 hundar som kommer och vandrar förbi huset, Frodo lär nog bli glad!!!

Postat av: lisa

Ni är SÅ VARMT VÄLKOMNA PÅ MIDSOMMAR, skulle vara JÄTTEKUL om ni kom, vi ska vara ute i gammstugan och grilla och ha party. Zikkans tjej kommer då, det ska bli kul, jag hann ju som inte prata med henne alls i sholm så...
Tack för berömmet om bilderna...! :)

2007-06-13 @ 21:59:31
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback