Oj oj oj..... + Wohooooooo, JuLlOv!!! =)))

Japps japps, nu är datorn lagad. Har varit helt utan dator i ca en och en halv vecka, men nu är det ok. Ska ta o försöka hinna några inlägg nu under mitt "jullov", hi hi. Jobbade sista dagen i fredags och är ledig tom 7 januari, åhhhh va skööönt!!!

Har ju varit till Tyskland en sväng, och det gick bara bra. Fick åka på en julmarknad i Ludwigsburg och det var väldigt mysigt! Annars var det som vanligt, mycke möten o jobb.

Har lyckats handla alla julklappar, åkte iväg med gubben i fredags o tänkte ta tjuren vid hornen. Men oj va enkelt det var, på 4 timmar var alla klappar handlade och lite övriga ärenden gjorda, wohooo high five!!!! =))

Ikväll kommer mina söta syskonbarn hit och ska sova 2 nätter. Dom får nämligen ett syskon imorgon och jag blir moster för tredje gången, så imorgon kanske det kommer en bild på en nykläckt liten parvel!!! =))
Vi skall också ha lila julafton imorgonkväll, men hos mig blir det en otraditionell sådan. Hamburgare till middag, dans runt blommkrukan, klapputdelning såklart och sen avslutas kvällen med bastu o tv-spel!!

Har inte installerat allt på datorn än, men ska se till att gubben gör det så att jag kan ladda in alla bilder från mina kameror, så kanske jag hinner lägga ut några senare ikväll!

Ha en underbar söndag! =)))

Kommentarer
Postat av: Tessah

Förlåt gumman!!! har helt glömt bort att ringa, blev så sent i fredags innan vi var hemma.



Men hör av mig i morn! Pusssss saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback