Tji fick man...

...datorn är kajken igen!! =((( Åker in o lämnar den för lagning imorgon igen. Som tur är så har vi ju den bärbara, men jag tycker den är mycke jobbigare att sitta o grejja med, så det blir inget långt inlägg.

Jag jobbar Eftermiddag denna vecka, går ju som sagt 3-skift på mattfabriken, längtar nu extremt mycke efter semester, men det är inte förrän vecka 30......längtar.... Em-veckan är ju den tråkigaste och mest osociala veckan när man jobbar skift, och maken jobbar natt, så honom ser man inte alls. Ska ta mig i kragen imorgon och åka till Therese, jag bjöd in mig själv på frukost, he he, ska bli sååå kul att se Gabriel igen, det var länge sen. =))

Senare i veckan ska vi låna en cementblandare och påbörja arbetet med stenmuren som skall pryda vår framsida, det blir skoj.

På denna dator finns det lite gamla bilder som jag kan bjuda på iaf, hi hi. =))

                                                   

....mina älskade djur.....

Nu ska jag fika o sen sova!! Tjing tjing!! =))

Kommentarer
Postat av: Juergen Klinsmann

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback