Tjoflöjt!! =)

Nu är datorn tillbaka och funkar så bra så bra!! =)) Peppar peppar....  Vet inte var jag ska börja, jag repeterar mig själv o säger att jag bör blogga oftare så att det inte blir korvstoppning när det väl sker. Hi, hi, hi!! =))

Jaja. jag har haft främmande iaf av Tessah o barnen och det var sååååååååå kul,
tycker om dom sååååååå mycke!!!!! 

Jag har varit hos Therese o Gabriel oxå, Gabriel har blivit så stor o söt!!! Jag o Therese var på bio i helgen o såg Sex in The City, den var jätte bra, jag skratta o grät om vart annat!!

Sen går jag i renoveringstankar oxå, vi har bland annat fått 17 ton grus som vi ska skotta ut här på gården, phu... Men jag funderar mycke på hur man kan göra härinne o så....hmmmm...*tänker så det knakar*
Tänk om man  hade lite mer stålars, oj va jag skulle fixa o dona o göra fint!! =))



Här är Nathanael vid vår båthamn!!



Lilla Dante 5 månader! =)))



Hi, hi, hi och här är Gabriel 2 månader!! =))

Tripp, trapp o trull........ =))
Barn är underbara varelser och jag kan inte låta bli att tjata lite och säga att jag hoppas snart att det är vår tur!!

Kram på er o Tjingelipling!!! =))

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Håller alla tummar för er!



Oj vad fint det blivit på framsidan av huset, där kan man snacka skillnad!

Nu åker vi till jämtland en vecka, men ha det så bra så får vi höras något sen. OM nu våran altan blir färdig nån gång så hade vi tänkt hinna med en invigningsfest innan vintern...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback