**************

Jo, jo, jo... For ju me syrran o kidsen till Örnsköldsvik o gick på mässan Örnexpo, det var typ som ett mini Nolia. Det var kul iaf, bra väder o lite lagom me folk så man kunde strosa runt o kika o handla lite.
Köpte 10 röda rosor till min man för endast 30 kr och så fick han munkar oxå, som han älskar!!! =)))

Jag åkte ju mest dit för att se Takida, dom körde en halvtimmes akustisk spelning som var väldigt bra oxå var min systerson Elliott med i Guitar Hero-tävlingen dom hade mot gittaristen i Takida, Mattias.

Här kommer lite bilder från dagen! =)


Elliott o Eve i Bungy-gunga!!=)))

image73
Elliott tillsammans med gittaristen i Takida, Mattias! =))


YOU ROCK!

image76
Mina kära syskonbarn!!!! =))))

image77
Åhhh, va bra!! Riktigt kul med akustiskt!!! Takida, wohooo!!! =))

Vad mer händer här i helgen.....hmmmmm, jo, vi kikar så klart hockey VM, Sveriges premiär gick ju bra efter några om o men, heja heja!! Vi stökar o bökar här på gården, krattar, sår o gödslar m.m m.m Var en sväng på Plantagen idag för första gången, riktigt trevlig butik kommer nog att åka fler gånger i sommar o handla lite växtligheter, denna gång blev det några Spanska Margeriter o perenner till stenparti.
Imorgon blir det att fortsätta på gården.
Tjipp tjipp!! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback