Första Maj välkommen.....

Tjohopp!! Jag var helt slut efter helgen i Luleå så nu när jag blev ledig så har det blivit en del vila!!! Skööönt!! =)) Tänkte lägga in några bilder som blev när jag var iväg, vi tog en kopp kaffe hos några goda vänner i Piteå, pappa o jag!

    Pappa o Zeb  VoVvAr!! =))

Vi besökte Cordylines Kennel. Många söta hundar hade dom! =))

Den här bilden var nästan den enda jag fick från Blackis när vi jobbade. Stina med kund! =))

image70

Vill bara påminna er att om ni vill komma o kika så jobbar vi på Umeå marknad den 23-24 maj och på Sävar marknad den 25 maj och även på torget i umeå helgen därpå, Varmt välkomna!! =)) Kom ihåg att kika in på Stina Jakobsson Design.

Imorgon skall jag åka med syrran o kidsen till Ö-vik, vi ska besöka nåt som heter Örnexpo, nån mässa av nåt slag där vi bla ska se Takida, weeehoooo!!!!

Vi höresss, kraaaaaaaaaaaam!! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback