Hur var helgen då!?

Jo, helgen har varit alldeles lagom på alla sätt o vis.
Började med att åka till Hällnäs i fredags o hälsa på pappa, var o hjälpte han på gården lite, han börjar ju bli så gammal o skruttig gubben.. =)) Var förbi Lizaloop en snabbis oxå! Vi sov där och åkte hem vid 16-tiden.
Hem o duscha o iväg till svärfar på grillmiddag!! Såg finalen i Körslaget, hejade på Brolle, men dom andra var nog lite bättre.... Hem igen och denna gång hoppade jag på cykeln och cyklade in till H-sund, mötte upp ett gäng vänner på Kajutan o tog mig några kalla, mycke trevligt!
Söndagen blev som sig bör en vilodag, lyckades trots det att få besök av en sovandes Familjen Sandberg som bjöd på pizza till middag, tackar tackar!!

Till sist, glöm inte att heja på Tre Kronor i hockey-VM!!!!! WoHooOOO!!!

Vi hörs snart! KraaaaaaM!! =))


Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Ha en fin dag!:)

Postat av: S

Vilken söt hund (headern)!! Hur gammal är collien?? Vad heter han/hon?!

//S

2008-05-12 @ 16:29:56
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Trevligt att du kom förbi!

2008-05-14 @ 18:37:19
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Therese

HEJ gumman! :)
Hur är läget?
Vad görs?
Hurru dU!
Kan du skicka bolleron snart? ;)
Tänkte jag kanske skulle ha den på ett dop också den 31:a: Men de är bara om du hinner ?
Har du min address? Annars finns jag ju på hitta.se
vad har du gjort i helgen??? PÖSS!

2008-05-19 @ 09:07:22
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback