Utmanad....

....blev oxå utmanad av Tessah, so here goes.....

Tre namn jag går under
Bumsan
Johanna
Fru Olsson

Tre saker som skrämmer mig:
Att förlora nära o kära
Att världen har blivit som den är
Fästingar, gaaahhh! =)

Tre saker jag har på mig:
Jeans
Tunika
Buff

Tre sanningar:
Oj, den här var svår........
Ägde min första bil när jag  var 16 år, värt när man inte ens har körkort.......=((

Hade ett eget "företag" när jag var typ 11, höll på i ca 1 år o tjänade lite extra pengar. Jag var på Nolia med mor o far o såg ett hantverk någon hade gjort och tyckte att dom tog alldeles för mycke betalt, jag sa: Jag kan göra finare sånna till ett billigare pris! Så jag åkte hem o började tillverka toa-gummor i cernitlera! =))

Jag är snorig 365 dagar om året, cyklade omkull när jag var 6 år och slog ansiktet rakt ner i asfalten vilket resulterade i att jag har vävnad o vätska som samlas i bihålerna eller nåt sånt, usch usch!!

Tre saker jag verkligen vill ha:

Ägglossning!!
En bebis!!
..och ett nytt kök, hi hi!

Vet ej vem som kikar in här, men jag utmanar iaf Lizaloop!!=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback