Bloggar bäst, som bloggar sist... =)))

Nä, skämt å sido, det har varit tok mycke här hemma, och tiden går såååå fort. Men nu kommer lite uppdates.

Mars har präglats av enormt mycket arbete, som sagt mitt jobb kan eventuellt vara i fara men vi vet inget säkert än. Det har jobbats stenhårt med förhandlingar och sånt, men det dröjer nog ett tag tills vi får något beslut från högre höjder, håll tummarna allihop att vi får ha kvar vår lilla fabrik!!!

Jag har oxå haft toook iiil här hemma och börjat rensa, oj va skönt det är att slänga bort saker!! Det är som att rensa själen oxå när man her iväg en massa gammalt bråte. Och hur i all sin dar tror man att det skall finnas plats och utrymme för sånt som man tänker att man kanske nån gång kommer att behöva!? Nej, rensas mer skall det bli och lite senare blir det en vår-städning som heter duga! =))

Jag har oxå försökt att fokusera på bebis skapandet....., det har gått ganska bra. Kämpar med rökningen ( alla tips är välkomna) , maten och motionen går det bättre med. =)) Att omge mig själv med lycka och glädje funkar också relativt bra, men man kan ju inte styra allt här i världen, det finns ju saker som gör en arg o ledsen oxå. Men som sagt, det enda du till 100% kan styra själv är ju ditt eget beteende och dina egna val. Och man har alltid ett val, du väljer ju själv hur du skall bemöta andra, hur du själv ska hantera saker o ting osv osv Och jag väljer glädje, skratt och lycka i den största mån jag kan!! =)))

Jag har hunnit med en del roliga saker under mars-månad oxå. Vi fick en blixtvisit av
Tessah med familj, ååhhh va kul det var att se er!!! Skulle önska att vi kunde ses oftare!! Saknar dig gummiz!!!

Nedan en bild på deras pojke Dante! =))



Jag har varit på ROCK-PARTY med ett gäng brudar från jobbet, jisses va kuul vi hade!!! Ska försöka leta fram nån bra bild vid ett senare tillfälle. Säger bara, Wohoooo!!! =))

Har varit på kalas för mina söta syskonbarn Elliott och Evelina. En present fick dom tillsammans och det blir en helkväll med moster!!! 3 D-bio och middag på resturang!! Tjohooo!!

Här kommer en bild på tredje syskonbarnet Emanuel som växer och frodas! =))



Har självklart spenderat tid med goosisen Gabriel och vännen Therese och det har varit mycke trevligt. Vi har tillsammans följt Let´s Dance och blev super nöjda när Magnus och Annika vann!!! =)))  Gabriel har tagit sina första steg och lärt sig att själv dricka ur nappflaskan m.m Ujja, va fort det går! =))

    Jag o Gabriel! =))          Han älskar att dammsuga, hihi! =)

Så där, lite sagt om mycket... Kan meddela att jag har ap-mycket att göra kommande vecka oxå, men påskhelgen blir nog relativt lugn och som sagt, tok-fokus på bebisverkstan!!
Skulle tro att jag återkommer efter påsk så jag passar på att önska er en trevlig sådan.

Tjing Pling o Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Sillan

Vilka fina bilder!! Hoppas veckan blir hyfsad och så träffas vi ju på söndag. Kram

2009-04-06 @ 09:40:43
Postat av: Sillan igen!!

Jag menar ju inte att jag hoppas att din vecka bara ska bli hyfsad utan hyfsad trots allt på jobbet och allt annat.... Kram igen

2009-04-06 @ 09:42:30
Postat av: Lizaloop

Ja hoppas verkligen att ni får behålla fabriken.

Å se till att uppdatera liiiite oftare som vad som händer och sker ;0)

Ta hand om er!"

Kram kram!

Postat av: Lizaloop

Ha nu en riktigt trevlig påsk!

2009-04-10 @ 10:14:48
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tessah

GLAD PÅSK GUMMAN! :)

2009-04-12 @ 09:41:29
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback