Spruta mig hit o spruta mig dit!!

Ja hej....

....här sprutas det för fulla muggar, jag har haft en del känningar av hormoner som flödar i kroppen. Gråten ligger nära till hands om man säger så. Önskar att det blir ett bra resultat....farbror doktorn har ännu inte kommit med så mycke glädjande besked, men vi får väl se och framför allt hoppas.

Nu ska det fejas och städas här hemma. Har varit och shoppat lite stuff, =))), tyg, dukar, en matta o lite mer. Ska försöka åstadkomma lite före och efter bilder kommande vecka tänkte jag. =)))

Men nu blir det nog inge mer blogg på några dagar, jag ska nämligen omhulda mig med må bra saker de kommande dagarna. På torsdag ska jag tex på helkroppsmassage, det blir härligt! =))

Jag är inte vid så gott mod...men det blir nog bättre. Kram på er! =)

Lämnar er med en liten dikt...

ETT NYFÖTT BARN
Av: Siv Andersson

Det är som ett mirakel
när ett barn har blivit fött.
- ut kom en liten mänska
som ingen förut mött!

Ett spädbarn är så vackert
och dess doft helt underbar.
Och det är nåt visst med blicken
som är sällsamt vis och klar.

Från den stund man tar emot det
blir inget mer detsamma.
För ett barn förändrar livet
för sin pappa och sin mamma.

Ett sånt hav av ömsint kärlek
som plötsligt väller fram
för detta lilla under
som ännu vägs i gram.


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

tack för omtanken kram tbx

Postat av: Lizaloop

Hej bumsis, du hade inte lämnat något namn vid din kommentar med jag antog att den var från dig ;)

plastduken hittade jag på indiska, fanns i turkost och i vitt!

2009-04-30 @ 11:35:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback