Sommar sommar sommar! =)

Hej hopp, jag vet att jag lyser med min frånvaro, det enda jag kan säga är att stundvis har jag jättemycket att göra och stundvis jättelite. Har haft semester i 2 veckor och har 2 veckor kvar. Jag bara är, jag njuter av att vara ledig och inte behöva göra någonting alls. Lägger in några bilder och hoppas att ni alla har det bra därute!

Kramar Bumsan =))

   

Jag gillar ju som bekant gamla saker, åhh va fiiint det är! =)



Jag har målat en välkomstskylt....som sitter på vadå......



........jo, på mjölkpallen som jag och min pappa har gjort!! =)) Jag har velat ha en sån i flera år och nu är den klar!! =)

Sorry mina kära vänner att jag inte är mer underhållande än så, men jag hoppas att ni har en underbar sommar med härliga semestrar trots det rådande vädret!

Tjipp tjopp! Bums! =)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Urtjusigt med mjölkpallen!!

Hoppas läget är under kontroll!

kram kram

Postat av: Lizaloop

Kanske dags att uppdatera nu!

2009-08-19 @ 09:18:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: jesper

Mjölkbord heter det! =)

2009-08-30 @ 13:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback