Trippel lycka!!

För att påminna er så tar jag det från början.......
Jag och min man har försökt få barn i drygt 3½ år, finns mer om detta att läsa i bloggen sen tidigare, och med hjälp (FHS-stimulering) via IVF-kliniken i Umeå så blev vi gravida och plussade på stickan den 12 juni!!
Wohoooo!!! Vilken lycka!
Graviditeten har gått jättebra och på vårt första UL i vecka 13 förra tisdagen så hittade man 3 st små. TOTAL CHOCK! Maken blev livrädd, tänker nog mycke på det praktiska och oroar sig för mig och dom små. Jag var omtumlad och rädd första 3 dagarna ungefär, jag har ju aldrig varit gravid, hur gör man nu? Oj, oj, oj...
Nu har det gått drygt en vecka sedan den livsomvändande nyheten kom och igår var vi på spec. mödravården för vårt andra UL. Vi fick se våra 3 mirakel, 3 hjärtan, 3 huven, 6 armar och 6 ben, oj vilken otrolig lycka!
Nu när nyheten har sjunkit in så kan jag inte ens tänka mig att "bara" bära på 1, missförstå mig rätt, det var ju meningen att våra älskade 3 mirakel skulle komma nu!!

Som det står här uppe, LIVSOMVÄNDANDE, så kan man nog lugnt säga att vi har det vi gör fram tills att bebisarna kommer och för att inte tala om efteråt. =)))
Hur ska vi bo? Bil? Det är mycke att fundera över.....

Här kommer de första bilderna på mina tre små älsklingar!







Jag vet att det inte syns så mycket, men ändå, det var helt underbart att se på ultrljudet hur dom sprattlade och vinkade och snurrade runt. Snacka om att moderskänslorna kommer tidigt! =)

Denna bild är lite pinsam tycker jag, men efterfrågad så here we go.

 Vecka 14 eller 13+2 som vissa säger! =)

Nu ska jag gå och äta frukost! Tjing tjing! =)

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja det är ju HELT SJUKT, 3 stycken...

Jag tänkte igår att shit...de komemr nog inte att kunna bo kvar där de bor nu.. det blir ju hur mycket som helst att göra å tänka på..! (hällnäs nästa, hehe)

Allvarligt... det är ju SÅ ROLIGT och lite ofattbart oxå såklart!!!



Vi ses snart!

Kram kram

Postat av: Tessah

Jag blir så tårögd av lycka varje gång jag tänker på er ...ojoj 3 stycken av det underbarate underbara!!! :)

Ni kommer fixa det galant:P



KRAAAAM och grattis igen och igen och igen :)

2009-08-20 @ 11:53:33
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Bumsan! :-)

Vi behöver inte tacka Gud för våra barn, vi kan tacka Ivf-kliniken, Solensten och Tell. Haha!

Jag är så lycklig för er skull, det kommer gå jättebra!!! Om ni flyttar till Hällnäs så kommer ni alltid ha barnvakter. Lycka till med allt. Vi ses nog snart nån dag, kanske på ett ställe i Umeå ;-)



/Challis

2009-08-20 @ 13:52:55
Postat av: Len

Stort grattis!!! =)

2009-08-20 @ 20:30:31
URL: http://www.lillalen.blogspot.com
Postat av: Christine

VI gläds verkligen med er och önskar er all lycka med det/de som komma skall. Det är väl för härligt!

Kramar till Er från Hedlunda/"mamma" Christine

2009-08-21 @ 15:01:39
Postat av: sotarlena

Oj så kul för Er att Ni äntligen lyckats bli med barn, och tre på en gång!!! Jag önskar Er all lycka och hoppas att allt kommer att gå bra. Många lyckönskningar.

2009-08-23 @ 11:27:39
Postat av: lisalee

OHH! så himla fint, grattis!

2009-08-29 @ 16:32:05
URL: http://breedingbugs.blogg.se/
Postat av: Annisen

Hej du! TrippelGRATTIS från Småland säger jag! Åh vad roligt.. okej ni får fullt upp, men åh vad roligt!!! Jag har två småtjejer hemma nu för tiden och det är det bästa som hänt. Lycka till med allt! //Anna

2009-09-17 @ 14:39:44
URL: http://annisen79.blogspot.com
Postat av: Lisa

å grattis :D va kul ..

allt bra med er ?! :)

2009-09-17 @ 15:02:44
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Grattis!

2009-09-17 @ 15:03:15
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis! :)

2009-09-17 @ 15:33:08
URL: http://esiet.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-17 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback