Gott Nytt År / Happy New year!!! =))



I fjol så firade vi nyår med Ola o Kajsa i Laisvall, det var kul o spännande. Tog en bild från 12-slaget då för att påminna mig om året som gått. Trodde aldrig då att detta år skulle bli så händelserikt som det har varit. =))
 Och att jag och maken inför detta 12-slag är på god väg att bli föräldrar åt våra älskade trillingar som ännu växer inom mig är stundvis svårt att förstå. =)

Mitt år har varit jobbigt och krävande, men mest av allt och i det stora hela ett utav de år som jag alltid kommer att minnas med stor glädje!

Hoppas ni har haft ett braigt 2009 och jag önskar er ett ännu bättre 2010! =))



Bilden är lånad! ;)


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tack å jag önskar er detsamma. Må väl!

KRAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback