Mellandagar...

Så där ja, då var julen avklarad för i år. Bara en liten julafton kvar ikväll med Sandbergs, middag med tacos och till efterrätt har jag och älsklingen bakat cheesecake, mmmm mumma. =))



New York cheesecake med blåbär!! =)

Bilden är lånad och recept finns på recept.nu, receptet är ur Leila Bakar. =)

Just nu sitter jag och myser med magen och dom 3 små liv som rör sig därinne. Lillan har precis haft hicka, det händer flera gånger om dagen nu för tiden. För er som inte vet så sväljer bebben fostervatten för att träna lungorna på att andas vilket resulterar i hicka. Jag sitter o lyssnar på en cd-skiva som jag har gjort och som skall spelas när bebisarna föds, den innehåller Lifehouse så klart o lite annan bra mjukrock. =)) Lifehouse var ju även det som spelades när vi gifte oss! =))

Lifehouse - Hanging By A Moment

Det känns skönt nu att det bara är några dagar kvar av detta år, vilket innebär att bebbarna föds 2010, har svårt att tro att något skulle hända något nu fram till fredag..., peppar peppar. =))
Jag kommer att sakna min stora mage och livet som gror där inne, chansen att jag kommer att vara gravid igen nån gång känns liten, men man vet aldrig. Samtidigt som det skall bli så häftigt att få träffa dom, våra små barn....det känns så overkligt, men det kommer närmre och närmre.

Jag var ju till en fotograf och fotade min mage för några veckor sedan, jag är glad att det blev gjort. Bilderna är inte riktigt klara än, men ni kan få en smygtitt på ett foto iaf....det kommer mera sen. =)



Foto: Peder Ericsson www.fotopeder.blogspot.com  www.pederericsson.blogspot.com

Ha det så bra alla!! Kramar Bums! =))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket vackert kort, och vad spännande att snart få träffa dom små liven, gott nytt år gumman KRAM

Postat av: carola

Hej vännen ! vilken bild !!! ser fram mot att träffa dej/er. Hoppas jag hinner innan du "åker in" =) kram på dej

2009-12-27 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback