Sköna söndag! =))

Tjohoooo!!! 2 medaljer!! Helena, Brons i skidskytte o Anders Södergren, Silver i längd!!! Grattis!! Wohoooo!!!

Fredags kvällen spenderades med Therese o Gabriel, vi såg Let´s Dance o åt Quesedilas!
Jag hejjar på Morgan o Helena och Magnus o Annika!!!!



Han är ju så underbart söt lill-trollet!! =))

Sen har svärfar passat på att fylla 50 i helgen så där har vi varit på kalas och sov över tills idag, mycke blommor, mycke gratulationer o mycke mat! Grattis!!!

   


Jag och älsklingen, festfina o glada! =))

Nu skall jag återgå till min sköna söndag, maken ligger o tar sig en bakis-lur och jag tänkte passa på att gå ut med vovvarna. Sen blir det nog mat i form av allt det som svärfar skickade med oss hem! =)
Åsså ska vi självklart se UFC -95 som var i helgen!

Hoppas ni har haft en härlig helg!! Kramar Bums! =))

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Vad du blivit duktig på att blogga ;)

Härligt med kalas sådär på helgen!

Postat av: Tessah

Å en till uppdatering. Kul! :)



ja han är ju supersöt lill trollet där. Mycket hååår :P

Kul me kalas!

Kramisar! :)

2009-02-23 @ 16:12:35
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback