Tjillevippen!! =)

Hej hej på er!
Nu mår jag bättre! =)
Rak slutsats, MÅR JÄTTE DÅLIGT=bloggar ej, MÅR HALVBRA-SUPERLYCKLIG=blogging. Så, då var det klarlagt! =)

Jag har iaf varit mera sjukskriven, men nu jobbar jag för fullt och det går bra. Det är behandlingspaus med IVF:en, för dom har semesterstängt mellan den 23/6 och 10/8, så våran nästa tid är den 11/8, det ska bli skönt med en paus från alla hormoner...., med förhoppning om lite sommar o sol.

Jag har hur som helst varit lite duktig och snickrat en del med min pappa, och som jag sagt tidigare även möblerat om en del....och nu är min myshörna klar!!! =)) Pappa var här idag och vi gjorde det sista!



     

Träsoffan är handgjord av mina släktingar i Finland, det är nytt sofftyg, nya kuddar med matchande matta. Lite nya prydnadsgrejjer och sist men inte minst....hyllan. Hyllan har jag och pappa snickrat ihop och tack till Tessah för spotlightsen jag fick för flera år sen, ha ha ha, för dom sitter nu i den hyllan! =))) Jag tycker att det blev så fiiint, och jag känner mig så nöjd och glad! =))

Tack till er alla som stöttar när jag mår dåligt och gläds med mig när jag mår bra!!
Ni vet vilka ni är!! Massor me kramar Bums!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Åhhh så mysigt det blev!!

Hoppas du får en bra sommar och att solen snart ska skina på oss!!

Vad blir det på midsommar då?

Vi ska nog vara här...tror jag..!

Postat av: Emma R

Myshörnan var så in i bomben snygg!!! I like it alot!



Skönt att du känner dig bättre! Kram till dig! /Emma

2009-06-25 @ 23:27:25
URL: http://emmarasmusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback