Jappelijapp! =)

Här kommer varsågod! =)

Det blev ett lite längre uppehåll än vad jag hade tänkt mig och nu känns det som att jag har såååå mycket att berätta.
Senaste tiden har bla detta hänt...

Jag har varit sjukskriven och mått pyton, allt med sprutorna, lite biverkningar och dåliga besked från farbror doktorn gjorde mig väldigt ledsen och apatisk. Jag vet att jag tjatar, men det är så mitt liv är just nu...... Varför...varför, ska det vara så svårt!!?? Jag och Mattias har väl inte gjort något ont, det är så j-vla orättvist!! Samtidigt så känner jag att det är så få runt om som verkligen förstår och dessutom så finns det åt h-vete för lite information och stöd för OSS som är OFRIVILLIGT BARNLÖSA.
 
Som ni märker så har min ledsamhet övergått till ilska, och då är det lättare att fungera. Just nu är det iaf sprutpaus och så småningom så börjar vi med omgång 2. Jag har köpt en bok också som heter "The Fertility Diet" som jag just nu läser, väldigt intressant. Det stod ca 4 sidor om syndromet jag lider av ,PCO-S, så nu kan jag helt plötsligt mer om det än nånsin, fast jag vetat om det i snart 4 år. I boken skriver dom om att det genom kost och motion skall finnas stora chanser att få fason på fertilitets-problem som har med ägglossning att göra typ.

Över till något helt annat, det har varit Valborg. Vi hade en lugn kväll hemma med goda vänner och grillning och det bästa sällskapsspelet "Med vilda gester", ha ha, det är såååå kul. Så jag kan inte säga mer än att vintern har rasat och våren är välkommen! =)

Gabriel har fyllt 1 år!!! Wohooo!! Grattis goaste trollunge!! =))

                                                               

Hinner inte mer just nu, får bli mera sen. Ska bara berätta vad jag åt till middag....laxburgare, mmmmm va grymt gott det var, kolla själva.... synes



Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ge inte upp, du vet för systeryster var det väl det 5:e försöket som lyckades så tillslut!!

Hoppas vi ses snart :)

Postat av: Tessah

Gumman!

Va trisst och höra att de inte gick.

Du sak se att ni lyckas tillslut!!!!!

hur måste ni vänta nu inför nästa try?

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-05-08 @ 12:20:18
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback