Bye bye Karlsgränd, bye bye....

Imorgon är det dax, då ska vi officiellt slutföra affären på huset. Nycklar och papper o grejjer skall lämnas över till dom nya ägarna och besöken till Holmsund lär glesna framöver. Det blev drygt 8 år som jag/vi bodde i Holmsund och vi har trivts bra. Nu ska jag fortsätta öka på åren som Röbäckare och där är jag sammanlagt inne på mitt 10:nde år.
Nu känns det bara roligt att få göra fint här hemma i vårt nya, imorgon blir det att åka o handla lite färg o grejs. =)
Det får gå lite sakta eftersom min nya härliga päronformade kropp är aningen i vägen.=)

Måste bara få prata lite om bebisarna. Det är så kul nu för dom rör sig så mycket! =)) Jag känner trippelsparkar nästan varje dag och dom är väldigt livliga, det syns mycket på magen när den tar olika form efter deras rörelser. Som sagt det är väldigt lätt att både se och känna sparkarna utanpå magen. =)
Jag är nu i vecka 25 och jag träffade en tjej idag som är beräknad om 5 veckor och jag var större än henne....hur stor kommer jag att bli.....!!??

Sist men inte minst så vill jag göram reklam för den städfirma som vi anlitade att städa ut vårt hus. Dom gjorde ett kanonjobb!! =)) Så behöver ni anlita städ kolla här
Stor & Liten , rekommenderas varmt! =))

Lägger in en gammal bild som har lite med städning o göra! Ha det bra! Kramen! =))


Kommentarer
Postat av: Lizaloopo

hihi vilken söt bild, valpis då!!

Hoppas ni kommer att trevas fint i ert nya hem, måste komma å hälsa på sen juh!

Postat av: Tatja

Halloj! Du kommer att bli gigantisk så se nu till att njuta av de närmaste veckorna när du fortfarande kan röra dig någorlunda. Själv sitter jag här och väntar på att bebben ska kommma...han är ju faktiskt 1 dag försenad... Fast jag gissar på att jag kommer att gå 2 veckor över och det känns inte speciellt kul eftersom jag samlar på mig vatten som en kamel.

Sköt om er nu och se till att komma ordentligt på plats innan de tre guldklimparna kommer. Kram/Tatja

2009-11-11 @ 11:15:27
Postat av: Challis

Om du kommer hit kan vi sitta och vara tjocka ihop, jag har gått upp 9 kg och är i v. 19 nu ;-)Jag känner också sparkar, visst är det mysigt! Ska in den 2:a nästa gång på smvc, men vi ska inte kolla kön... än i alla fall. Har du sett Paradice Hotel? Jag tycker att hon den porriga tjejen, Svartenbrants dotter är lite lik dig :-)

2009-11-19 @ 22:38:07
Postat av: Hanna Persson

Hej Johanna!



Det här är din gamla klasskamrat Hanna! Jenny Björkman berättade att du väntar barn och att du har en blogg! Så nu när jag hittat hit måste jag ju ge mig tillkänna.



Vet inte riktigt vart jag ska börja, tårarna rinner... Vilken resa ni gjort... Kan bara säga att ingen är gladare än jag att du har det bra! Det är du verkligen VÄRD!!!

Har lagt in din blogg på "favoriter" så nu hänger jag med på din resa!



sist vi sågs var på 10 års klassfesten, då vänade jag Viktor. Han är nu 5 år och Edvin är 7 och går i första klass!!!! Njut av varje sekund åren går så fort!!!



KRAM från mig i Åsele!!



2009-11-24 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback