Akuten m.m...

Här händer det som vanligt grejjer... he he. Känns som att tiden inte riktigt räcker till... Och med tanke på att jag inte mått så bra den senaste veckan så har det inte blivit mycket gjort.
Jag var in på akuten i fredags pga smärtor i sidan, det visade sig vara en njure som spökade. Det blev bättre över helgen, men i måndags kom det tillbaka och då sju resor värre. Fick åka in på förlossningen på måndagnatt och få en smärtlindrande spruta, det blev bättre men än idag har inte all smärta försvunnit. Har varit och kollat njuren med ultraljud i veckan och där såg allt bra ut. Dessa problem kan tydligen komma och gå under graviditeten, men jag hoppas verkligen inte att det händer igen för det gjorde så jä**a ont. Jag är också från och med i tisdags heltidssjukskriven, så nu är det med andra ord heltids fokus på bebbarna! =))

Nu är det snart bara en vecka kvar till flytt, hi hi, känns både spännande o skrämmande på en o samma gång. Vi ska lämna vårt älskade hus där vi har trivts så bra i nästan 5½ år. Kissekatten kommer ju att bo kvar, och det känns som det absolut bästa för hennes skull, men jag kommer att sakna henne.....söta Tissla.

Mycket annat att ordna med flytten oxå, men det känns som att det mesta är gjort och att saker o ting har löst sig på bästa sätt.
Vårt nya boende ska bli kul att få inreda, jag hoppas att jag kommer att få den hjälp jag behöver för att fixa o dona till det där hemma, och bäst av allt jag kommer att få göra iordning ett barnrum. =))) Andra saker jag ser fram emot i vårt nya radhus är badkar, diskmaskin och ett riktigt kök!! Wohooo!!! =)))

Nåja, nu ska det bli lasagne till middag o sen en liten tupplur! Ha re gott! Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken fin blogg du har kram kram <3

Postat av: Lizaloop

Å vad roligt att få inreda nya hemmet!

Så de nya husägarna tar över svissen, ja men det är klart kisse trivs väl som fisken i vattnet där!!

Mindre kul med njursmärtor, låter inte alls trevligt, hoppas att du klarar dej från det i fortsättningen!

Du får ringa och bjuda hem mig när ni kommit tillrätta med lägenheten!!

2009-10-23 @ 10:52:17
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback