Här händer det grejjer! =)

Tjo hopp, det är så mycket på gång just nu att jag kan nog påstå att det kommer att bli glesare med uppdateringar, men jag ska försöka mitt bästa. =))

Vi har ju som sagt sålt vårat hus och nu har vi också skaffat ett nytt boende. Så den 1:a november så flyttar vi till ett radhus i Röbäck. Snabba puckar, hi hi, vi har redan börjat packa o planera flytten. Men det var ju ett tag sen man flytta nu, så allt det administrativa har jag nästan glömt bort.

Vi har även köpt en ny bil, det blev en Chrysler Grand Voyager, så nu kommer hela familjen att rymmas inklusive vagn och packning. =)

Nya bilen!! Ganska schnygg tycker jag! =))

Vi har varit på ultraljud i veckan oxå. Alla bebbarna mådde bra och var bra i storleken. Vi fick även veta att det mest troligt är 2 pojkar och 1 flicka i magen. Wohooooo!!! Det är sååå fränt!! Pojkarna kan vara tvillingar! Fick oxå kolla 3D på en bebis o det är ju så häftigt! =))) Älskar mina 3 mirakel så mycket! Längtar tills jag får träffa dom, men hoppas att dom vill stanna i magen länge till! =))



v. 21 (20+4)        v.22 (21+2)

He he, inte så bra magbilder, ska försöka skärpa mig så fort det finns tid över. =))) Men det känns verkligen att det växer, ibland bara från dag till dag. =))

Hoppas ni har det bra allihopa! Kram Bums! =)

Kommentarer
Postat av: Tessah

Vilken fin bebismage!!!! :) Ååååååå :P



thihi



Kul ni hittat bil och boende nu också!



kramis

Postat av: Lizaloop

snabba ryck, radhus oxå det låter ju bra!

2009-10-17 @ 15:23:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Josefin "Förtjust"

Grattis till hus- och bilköp! Jag längtar också efter en egen bil så jag blir lite avundsjuk, men vi anser oss inte behöva en riktigt ännu och har beslutat oss för att vänta med bilköp. Bra bussförbindelser med fyra busslinjer utanför dörren och gångavstånd till bådas jobb, mataffärn och barnavårdcentralen/apoteket. Det kommer nog gå fint ett tag till utan bil. Fast bekvämt vore det förstås!

2009-10-18 @ 21:37:41
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Len

Sååå spännande med 3 småttingar. Om jag inte sagt det innan, så GRATTIS till era 3 mirakel.



Jag känner ju Tessah, sen jobbar tydligen Stefan med dig på armstrong, han är en väldigt nära vän till mig =)

Lycka till med allt, kommer fortsätta kika in här och se hur det går för er!

2009-10-21 @ 20:48:05
URL: http://www.lillalen.blogspot.com
Postat av: cissi

Så roligt att ni fick veta vad de var i lilla magen.. tvillingar och en liten vildis.. Hoppas de blir en tuva-lisa.. De är ju så gulligt!! Jag ringer snart, lika mycket hot som löfte. Vet att jag är sämst på att höra av mig, men de blir så snabbt rörigt här hemma och sen är jag alldeles för trött för att surra och somnar. Stor kram till er båda! Och nu när du är ledig och jag är ledig så borde vi ju kunna sammanstråla igen snart...

kram kram

2009-10-22 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback