Sista inlägget innan flytten =)

Japps, nu är det bara 3 dagar kvar innan vi flyttar. Allt är i princip klart och det känns som att planen för helgen är ok, lastbil fixad och flyttfolk både lördag och söndag.
Tänkte packa lite ikväll, ta ner lite gardiner o grejs. Lite tomt får det ju vara de sista dagarna.

Måste tänka på att vila också, jag o bebbarna går in i vecka 24 idag, alltså 23 fullgångna veckor, och min plan är att vi ska fortsätta i 12 veckor till. Att vara gravid t o m vecka 35 är mitt mål. Men snittet för trillingfödsel är ju som sagt vecka 32-33, men det skiter vi i, hi hi! Så länge som möjligt är bäst för bebisarna. Nästa vecka ska vi på ultraljud igen, det ska bli intressant, det blir första gången som dom börjar väga o kolla flödet i navelsträngarna ordentligt. För att kunna avgöra om alla 3 mår bra, vilket jag är helt säker på att dom gör.

Nu blir det inge mera bloggning förrän i början på nästa vecka, då vi börjar komma igång i det nya huset.

Hoppas ni har det bra alla o trevlig helg så småningom! =))

Avslutar med bilder på nya radhuset! =)

Framifrån...............och bakifrån..... =)) 

Insidan får ni se sen! Thi hi! Tjing tjing! =))

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

men du det ser ju rinktigt mysigt ut, där kommer ni sökert att komma er till ro, attans nu kom jag påa tt jag glömde ringa upp dig efter frissan, jaja får ta det nån dag framöver. förstår iallafall att ni inte har tid att komma till halloween ;)

Postat av: Tessah

Ser mysigt ut! :)

Hoppas flytten går bra nu:P

kram kram!!!

2009-11-01 @ 17:30:30
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Tessah

va bra du vaccinerat dig! :)

Då slipper du och små bebbisarna den :P



går de bra i nya huset???? kram

2009-11-05 @ 16:12:28
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback