Det knakar i fogarna...

Hej o hå!!

Hoppas att ni mår bra allihopa. Jag o bebbarna mår bra! =))
Det har börjat bråkas med fogarna för mig och lite sånt, men annars är allt bra! Jag var hos barnmorskan i måndags och fick då chansen att höra bebbarnas hjärtan!!! Wohoooo!! Det var helt underbart, så skönt att höra att dom lever där inne! Tårarna rann av lycka! =)) Ganska höga hjärtslag vad jag kan förstå, alla 3 låg mellan 150-160.

Det har varit tomt utan min kära man här hemma, men nu är det bara 4 dagar tills han kommer hem!! Jag längtar såååå! Vill aldrig mer vara ifrån honom så här....., han är det underbaraste jag vet och jag älskar honom sååå mycket! O jag vet att han kommer att bli den bästa pappan till våra barn! =))
Vi har pratat via skype jag o maken, mycket trevligt när man då också kan se varann! =))

Om 5 dagar så är det dax för ultraljud! Oj, så spännande! Hoppas att jag får nya bilder på mina små mirakel, kanske tom i 3D. Vill bara veta att alla är friska och mår bra. =)

Den här tiden medans M har varit i Thailand, så har även jag haft lite semester här hemma. Jag har varit hos pappa i Hällnäs och hälsat på och sen åkte jag o Lizaloop till Burträsk en sväng. I Buris träffade vi två gamla skolkamrater och hade det bara trevligt! Jag vill tacka Cissi för alla bebisgrejjer o mammakläder, det är såååå mycke värt! Vi åkte även in till Skellefteå en sväng för att shoppa lite! =) Jag handlade på Cubus bla, som av någon outgrundlig anledning inte finns i Umeå än, grrrr.

Nu kommer det lite bilder! Tjooo flöjt o puss o kram! =)))

 Emanuel, glaskiten! =))       Magen 17+0, vecka 18

                             Inhandlat ett "nytt" köksbord på loppis! =)
 Jag i mina nya kläder nyss hemkommen från Buris! =))


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Vilka fina bilder!!

2009-09-23 @ 09:45:32
Postat av: Tessah

Ojjj va magen tagit fart och växa.... SÅ FIN DU ÄR GUMMAN :)

saknar



:) Bli bättre på blogga nu, jag blir lika glad varje gång jag ser du bloggat så jag kan se vad du pysslar med :P



kraaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback