Braig vecka, trevlig helg o nya tårar! =))

Förra veckan var himla bra.
Den bestod av en dag på stan med min bästa vän då jag handlade lite kläder åt mig och barnen och åt lunch, det var trevligt, trevligt! =)
Jag fick besök av
Tessah och hennes vän och det var såååå kul, det var så länge sen vi sågs. Hon hade även med sig 8 lådor barnkläder!!! =)) Så jag vill passa på att tacka henne och alla andra som har varit snälla och gett oss en massa grejs. Stort Tack!!! Ni vet vilka ni är! Kraaam!!
Så här kan det se ut när man rensar........, thi hi!

               

Sen var det som vanligt baddag och promenader m.m
En sak som vi gjorde för första gången var sovmorgon alla 5 i sängen!! Wohoooo, kan det bli mer mysigt!? =))

                      

Påskhelgen spenderades i Långed hos barnens farmor, och det var mycket trevligt. God mat och massa godis, film och mys! Och söndagen blev ju en härlig dag i solen, med promenad och solning, korv och kaffe! =)) Barnen fick prova äta utomhus för första gången och det gick bra.

               

                 

Det som hände på lördag kväll var inte kul alls. Rasmus skrek oavbrutet i en och en halv timme ungefär och det kom tårar för första gången. Ucsh o fy för att vara mamma då... Vi visste inte vad som var fel, men som tur var gick det över. Det måste nog ha varit gaser i magen tror vi.... Så jobbigt...

                   

Ibland är det jobbigt att vara liten och inte kunna säga vad som är fel......

Idag har det storstädats här hemma, det är rätt så skönt att få det gjort. Imorgon blir det besök av barnens farbror Oscar och hans fästmö Ellinor , det blir kuligt! =)

Hoppas ni har haft en härlig påsk helg! Tjing tjing! =))


Kommentarer
Postat av: Carola

sötnosar

2010-04-06 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback