Sjukstuga!

Jojo, här har det blivit förkylningar.
Vi är alla i olika skeenden av en förkylning, dom som är sjukast är Rasmus och maken. Rasmus har en sån hemsk hosta, och det är så jobbigt att se den där lilla kroppen kämpa så...
Jag hoppas vi blir friska snart så att vi till fullo kan njuta av det vackra vårvädret! =)

                   

                                       Sjuka Rasmus i pappas famn!


Det som har hänt den sist förutom förkylning är att jag har varit på föräldraträff med Oliver. Vi kunde ju inte åka alla pga sjukan. Vi fick lära oss babymassage, det var riktigt kul. Och det är kul att få komma sig ut och träffa andra föräldrar och barn. Är sugen på att fara till öppna förskolan också så fort det går! =))

Vi har även varit en sväng till Långed igen. Det är så trevligt att åka dit, denna gång var det släktmiddag på schemat. Det är så roligt för barnen att få träffa sin familj, se bara här på Rasmus och hans farbror Oscar! =)

                     

Barnen har verkligen börjat få upp blicken för saker o ting. Mobilerna bland annat, Lova blir helt förtrollad och kan ligga o stirra hur länge som helst! =))

                      
    


Igår tog jag mod till mig och åkte in till stan en sväng med alla barnen. Jag kände mig lite nervös, men det gick så bra. Hann lite ärenden och sedan hem igen och med 100 meter kvar till dörren så blev det livat i vagnen, thi hi. Ska bli kul att åka hela familjen nästa gång! =))

Resten av veckan blir väldigt lugn. Vi ska försöka se till att bli friska! Det blir kanske en sväng till barnens farfar i helgen, thats it!

Lev o må! =))


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Inte roligt o vara sjuka, men shit va dom vuxir o så söta dom e många kramar förresten Nova klev sina första steg i söndags ;)

Postat av: Sandra

Hej! Tråkigt att ni är sjuka hoppas ni frisknar till alla där hemma. Våra är ganska friska kan man säga nu, lite snoriga men vilka barn är inte det så här års. Är som nöjd, de han nu 3 nätter i rad sovit hela natten lång. yes. Men när vi e helt förkylnings fria kommer vi gärna. Och gu vad era små sötisar växer. :)

ha det bra Kramar

2010-04-14 @ 19:45:13
URL: http://www.heltvanligmorsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback