Sovrekord och fiin fremmen! =)

Oj vilken härlig natt vi har haft här hemma. Efter en ganska tjurig gårdag, då Rasmus inte alls var nöjd utan verkade ha tjorv med magen igen så tog vi igen oss i natt med råge! =) Vi gav kvällsmål vid 21-22 tiden och vaknade inte igen förrän kl 03.00!! Och alla 3 sov tills dess!! Helt otroligt!
Så efter en god natts sömn så har vi haft en trevlig dag.
Jag tog ett bad i morse och åt en god frukost, sen fick jag besök av Therese och Wilda. Vi tjorvade på ett tag och sen gick jag på promenad med barnen medans maken åkte och hämtade sin bror med fästmö.
Barnen fick så fina presenter köpta i London och i Marrakech! =)

                     
       

Makens lillebror som är kock lagade en god middag åt oss! =)

                    

                    

Här är Oscar och Ellinor tillsammans med Rasmus! =)

Ännu en skön dag hos trillingfamiljen! Tjing pling! =))

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

syns ju inte alls att dom är bröder............

Postat av: Josefin

Lyx med en kock i familjen. :) Söta skor. Lova får mycker rosa va?



Ja, hos er behöver inte släktingarna "slåss" över vem som ska hålla i bäbisen antar jag.

2010-04-10 @ 12:05:48
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback