********************************

Det har varit fullt upp de senaste dagarna och kommer också så att vara fram tills på tisdag. I veckan har vi städat här hemma och tvättat, det har varit dåligt väder och regnat en del. Men nu är det skön sommar igen, så ikväll blir det middag på altanen efter att barnen har lagt sig. =))
Vår hund Kelso blev sjuk i veckan också, så det har varit mycket med honom. Spenderade en hel förmiddag hos veterinären där dom konstaterade prostatainflammation och vips så var man 2500 kr fattigare. Han var riktigt dålig och det kändes rejält jobbigt, men nu verkar han bli piggare och vara på bättringsvägen.
Jag hann med en vinkväll hos Therese också, det var skönt med lite balkongsmys i augustimörkret.
Imorgon åker maken bort och lämnar mig ensam med barnen tills på tisdag. Jag känner mig lite si så där peppad den här gången, för jag har kännt mig så trött på sistone. Men det kommer säkert att gå bra. Vi har haft lite bakslag med Rasmus nattsömn, så det har blivit en del bök o stök och några rejält tidiga morgnar och det är väl sånt som känns extra jobbigt om man är själv.
Annars så är det en helt underbar tid med barnen just nu, det känns som att det händer nya saker varje dag och det går så snabbt så man nästan inte hinner med. Rasmus rullade idag också, wohooo!! Han är ju lite senare än det andra två, men snart så är han ikapp. =))


Det ska bli härligt att vara med barnen och jag ställer in mig på att det kommer att bli trevliga dagar och att allt kommer att flyta på bra! =))

Trevlig helg! =))



Mina älsklingar, snart 7 månader! =))


Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, så söta de är alla tre! Vet inte om du skrivit om det i bloggen nångång men vad har ni för bil? =)

2010-08-16 @ 21:10:09
Postat av: Bumsan

Hej Linn! =)) Tack så mycket! Vi har en Chrysler Grand Voyager just nu, men den drar ju ganska mycket soppa så ett billigare alternativ skulle vara bra, men det är svårt när man ska ha en stor bil. =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback