<3 <3 <3

Jag vill börja med att säga att jag tycker det är så roligt att det har kommit flera nya läsare till bloggen. Jag blir jätteglad över alla kommentarer, men jag har inte alltid tid att svara alla. Det är så kul att ni vill kika in hos oss. Det finns mycket att läsa om trillingarna såklart och även om graviditeten, men även om kampen att bli med barn. Det tog ju oss 3,5 år att bli gravida, och det var stundvis en väldigt väldigt jobbig tid, men nu är ju lyckan total. =))
Så hjärtligt välkomna alla nya läsare! =))



Här är barnen i sina fina namnbodys som deras fastrar har sytt. =))

De senaste dagarna har varit lite halvjobbiga, det har berott på mig själv enbart. Jag känner mig trött o seg o lite rastlös och det beror ju inte på att jag har för lite att göra. Det känns bara som att vi är lite fastlåsta här hemma. Jag önskar att det var lättare att ta sig ut o göra saker, men som trillingfamilj så är man lite begränsad. Det känns också som att rutinerna här hemma är så super viktiga för att allt ska funka, så vi vill inte riskera att det blir fel. Jag tror men kan självklart ha fel, att det är lättare att vara flexibel och spontan med en bebis. Vi kan ju inte ha tre bebisar med olika rytmer, matstunder o sovstunder. Utan för att vårat liv ska funka så bra som möjligt så vill vi ju att dom är synkade. Men jag är en väldigt social människa,
och jag börjar känna att jag vill ut, ut bland folk! =)
Nästa vecka ska vi iaf ha en träff här i våran lokal med föräldragruppen som vi går i, och det ska bli såååå kul att få träffa andra barn och föräldrar! =)


Rasmus fick sova en stund i min famn igår! =))

Just nu ligger alla i familjen  o sover. Jag fick sovmorgon i morse, så maken ligger o vilar nu och barnen tar sin vagnvila. Gällande sömn så har Rasmus börjat sova hela nätter igen, men han är ändå orolig av sig. Vet inte riktigt vad det är som gör att han inte finner ro på samma sätt som de andra 2. Jag har försökt fundera, men kan inte komma på vad det skulle kunna vara.



Lova har fått tand nr 2 också. Så nu är det bara att plocka fram tandborsten till henne också! =)) Hennes hår har börjat växa massor me, det är kul, sötaste o finaste Lova.
Inventerade barnens garderob häromdagen och kan konstatera att vi har kläder så vi klarar oss i stl 68, så perfekt! Stort tack till alla som har bidragit till det! =))
Kläder till barnen har jag handlat i massor på rean, om jag hade betalat ordinare pris så hade det gått på 4-5000 kr och nu har jag betalat 1500!! Det bunkras inför framtiden och nästa sommar men jag fyndade även tre fina overaller i fleece/vindstopper-matrial som dom kommer att kunna ha i vinter ! =))


Oliver pratar me farfar! =)

Det blev söndagsmiddag hos barnen farfar igår, alltid lika mysigt, och barnen tycker att det är så kul att få träffa farfar o Annica o sina fastrar! =))

Nä nu vaknar snart barnen och det är dags för mellis, så ha det gott till nästa gång. Tjing tjing!

Avslutar med att tipsa om en länk vi hittade om hemmagjord barnmat,
kan alltid va kul, ta en titt om ni har lust! =)))
Barnmatskokbok!

Kommentarer
Postat av: linnea

Kan du inte ha frågestund?

2010-08-23 @ 17:00:58
Postat av: HUSnrNIO

Hej! Underbara bilder på dina fina trillingar:) Kul och igenkännande, även om jag själv bara har två barn och två bonusbarn, (och de är INTE lika gamla...) att läsa om din vardag. Ha en trevlig tisdagkväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback