Snart julafton...

Oj va tiden rusar iväg. Här är vi fortfarande sjuka, inte barnen dock men jag. Hostar o hostar, det verkar aldrig ge sig. Har inte haft mycket ork på sistone, det har kännts väldigt kämpigt. Men skam den som ger sig, nån gång blir jag väl frisk. =)) Det finns andra runt om mig som har det värre, och mina tankar går ständigt dit. Men om jag ska vara helt ärlig så är det knappt man hinner tänka när dygnet fylls av 3 st snart 11 månaders bebisar. =)))

Såg att jag aldrig skrev något om trippen till Sundsvall, men den var jättebra! Handlade nästan alla julklappar, det var skönt. Sen bodde vi på ett underbart hotell som jag rekommenderar starkt, Hotell Grand.



Jättefint, bra mat o bra läge och bra service! Toppen! =))
Längtar tills nästa hotellvistelse som förhoppningsvis inkluderar min man! =)

Det kommer nog att bli lugnt nu fram till julafton, det finns ju en del som ska göras dock. Slå in alla klappar, städa, fixa julmaten m..m Vi ska fira julafton hemma i år och det blir riktigt skönt.

Men nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk! Vi hörs, kram på er!


Kommentarer
Postat av: emma

har en fråga. har ni funderat på att sklaffa syskon till trillingarna eller ni ska inte ha fler barn?

Postat av: Bumsan/Johanna

Hej Emma!

Barnen är ju bara snart 11 månader, så man har väl inte hunnit tänka på det. Men rent spontant så känns det som att det räcker, jag tror inte det blir fler barn. Men man ska aldrig säga aldrig! =))

2010-12-17 @ 05:15:40
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till svårt sjuka Mathilda

ÅÅ jisses va vackra isblåa ögon du har!

2010-12-18 @ 01:14:39
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: emma

är det inte svårt att ta hand om 3 livliga barn helt själv? vet ju själv hur jobbig och krävande min son är, och det är ju bara 1 barn :)

2010-12-18 @ 05:41:12
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Bumsan/Johanna

Madeleine: Tack! =)



Emma: Jag ska inte sticka under stolen med att det är mycket jobb att ta hand om dom. Det finns inte utrymme till annat precis. Det känns lite som att det övriga i livet och en själv står på paus, för just nu behöver dom all tid och energi. =))

2010-12-18 @ 06:05:46
URL: http://bumsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback