11 månader och kaos! =)

 

Den 19:e så blev barnen 11 månader. 1 årsdagen närmar sig med stormsteg! =)

Det har kännts lite kaosigt på sistone.

Oliver blev sjuk igen och hade feber i ca 5 dagar, vi åkte in en sväng på Barnmott. bara för att försäkra oss om att det inte var något allvarligt eftersom att febern var så hög i flera dagar. Han hade bara ökat 70 gram i vikt på drygt 4 veckor, så det märks att vi har varit sjuka. =( Nu verkar det som att vi är relativt friska alla 5 och det känns skönt efter 5 veckors sjuka här hemma. Det har inte funnits tid till att göra så mycket nytta och därför är det lite stressigt så här dagarna innan jul.

I 2 dagar har vi haft besök av Jeanette och hennes son Valter. Det har varit sååå mysigt att få rå om dom och Nettan har varit så go o hjälpt mig här hemma. Återigen påminns man om hur tråkigt det är att vi inte bor närmre varann, vill umgås mera! =))

Nu ska jag lägga mig o vila en stund så jag orkar med allt som skall göras! Kram! =)

 

 


Oliver!


Lova!

Rasmus!


Kommentarer
Postat av: or

Och jag som "bara" har tvillingar:-)

Mina tjejer är 13 månader, fungerar helt ok.

Sova får vi väl om några år :-)



God jul!

Postat av: Anonym

Vilka fina barn ni har och vilken underbar mamma du verkar vara. Min lilla tjej är 6 mån nu och det det blir ju bara roligare för varje dag men oxå mer krävande på gott och ont. Du gör ett fantastiskt "jobb" med 3.

God jul!

2010-12-23 @ 08:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback