Pyssel o promenad =)

Åhhh, va skönt att det var lite mildare väder ute igår. Familjen tog en promenad över Röbäcks slätten, och det var nog första gången som vi var ute på typ en vecka. Snacka om att man kan känna sig lite instängd o dagavill här hemma. Promenaden var lång och härlig och vi avslutade med en sväng på ICA för att inhandla det som behövdes till kvällens taco middag.

   

I natt har jag och maken sovit och sovit, vi var sååå trötta bägge 2. Det är nog inte så konstigt, man har ju det man gör om dagarna nu för tiden. Känns fortfarande som att jag skulle kunna somna när som helst... =))
På morgonen har jag pysslat och satt upp lite väggord som jag beställde för ett tag sen. Det är främst till barnens rum, se här! =)

                                                

Men även mamman o pappan fick ett som jag tycker sammanfattar allt! =))



Nu ska vi snart på shoppingtur allihopa! =) Avslutar med några bilder på kidsen! =)

                   

             Lova!                            Oliver!                     Rasmus!
  
Vi önskar er en trevlig helg!! =))

Kommentarer
Postat av: Parisa

Åhh, vad sötnosarna växer :) Jag längtar till mina kommmer i mitten av Juni, känns som en evighet ;)

Tack för en mysig blogg!



Kram

2010-02-26 @ 19:34:46
Postat av: Len

Stort grattis till 3 söta små underverk!! =)

Jättefina väggord, varifrån beställde du?

Postat av: Lizaloop

Tack detsamma, jag har jobbarhelg ås ka snart tillbaka till jobbet men går av imorgon å blir ledig en vecka!

2010-02-28 @ 12:10:01
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Pamela

Stort GRATTIS till 3 underverk :-). Är själv mamma till Emma, Julia och Liv som fyller 7 år i augusti.

Lycka till på den svindlande och underbara resan som trillingförälder :-)

2010-03-01 @ 10:04:09
Postat av: Linda L

Det är inte klokt så söta de är. Rent objektivt, hur gulliga som helst!

2010-03-02 @ 23:23:19
Postat av: my

Åh herre gud så söta små ni har, all lycka till!

2011-06-25 @ 15:24:08
URL: http://my-luxurysoap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback