Andmamman och hennes trillingar!



De kommande 4 dagarna så kommer jag nog tyvärr inte att hinna blogga så mycket. Maken åker nämligen iväg på fiskeresa med grabbarna och jag är hemma med barnen. Såsom andmamman och hennes trillingar ovan kommer jag att se till barnen och mig och våra primära behov! =))

Det ska bli kul att känna på hur det kan vara som ensamstående trillingmamma, för jag vet att det finns sånna därute. Starka stolta mammor som gör allt för att skydda sina barn och uppfostra dom så att dom så småningom kan pröva sina egna vingar.



Vi kommer att ha det mysigt tillsammans jag och barnen, men det kommer med all säkerhet att bli intensivt. Det jag kan tänka blir körigt är grötmåltiderna och nattningarna.
Men det kommer säkert att gå bra! =))

Jag får ju egentid med det bästa som finns, mina älskade små.
Och dessutom får jag sakna maken lite och det är alltid nyttigt.



Hoppas ni har det bra! Simma lugnt! ;)


Kommentarer
Postat av: Figher

En klok person sa: Ett barn är ett. Två ändrar sig allt. Å när man fått tre fattas det en hand då man ska gå över gatan.



Jag beundrar er starka kvinnor som bryter i hop och kommer igen.

Tiden med barnen går så fort.

Själv har jag en tonåring nu och tycker det var i går han kröp omkring.



Var rädda om er.

Kikade in via Livets Cirkus.



Varm styrkekram och vilka vackra foton.

Tack!

Postat av: Bumsan

Tack snälla Fighter! Pepping är alltid lika behövligt att få! Hittils går det kanonbra att vara själv med barnen. Kram tebax! =)

2010-07-01 @ 15:06:37
URL: http://bumsis.blogg.se/
Postat av: Lena

Vilken härlig inställning Du har till familjen,egentid med det bästa man har, kan det bli bättre. Denna underbara småbarnstid kommer inte tillbaka. Visst är det ett puzzel med familjelivet, men värt varje investerad timme till barnens och familjens framtid. Kul att läsa din fina blogg. Sommarhälsningar från Värmland!

2010-07-02 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback