Grattis Lill-Schwåger! =)

Idag har vi varit på studentkalas. Det var väldigt trevligt o en massa gofika fick vi. Det var makens minsta bror som tog studenten, vilket han gjorde med bravur. Grattis Hampus!! =)) En massa minnen väller över en vid sånna här tillfällen och bara väldigt, väldigt trevliga sådana. =))

Barnen tyckte nog att det var en spännande dag, för dom var såå trötta när vi kom hem o sover nu så sött. De två senaste nätterna så har dom typ sovit hela natten, från ca 20.00-06.00 vilket är jätteskönt. Det skulle ju vara toppen om dom ville fortsätta med det. =)) Min kära har för en stund sen åkt iväg för att jobba. Det är första gången som han jobbar på nästan 5 månader och det känns lite konstigt att han inte är här. Jag sa till honom när han for att jag önskar att vi aldrig mer slapp jobba utan kunde bara vara hemma hela familjen tillsammans. =)) Jo, jag vet, det är klart att man vill göra något ibland, men jag trivs så otroligt mycket med hur vi har det just nu. Jag känner mig väldigt tacksam o lycklig! =)) Det skulle ju vara suveränt att kanske bara jobba 75% sen eller nåt, ja ja nu snurrar jag iväg....
Jag avslutar med några bilder från dagen o säger bara: "Sjung om studentens lyckliga dar...."









Grattis igen Hampe o all lycka inför framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback