Massor i veckan!!

Först så vill jag tacka Tessah för dom fina orden
och att vi fick ett alldeles eget inlägg på hennes
blogg! Tack gummiz, saknar dig!

Japps japps. Helgen var jättebra, att jobba var hur kul som helst. Det är roligt att få komma sig ut lite o känna sig lite "normal". Visst är det normalt att vara trillingmamma oxå, men ni förstår vad jag menar. =))
Jag kommer att jobba åt Stina en gång till lite senare i sommar och det kommer att bli lika kul det.

Vi såg finalen i melodifestivalen hos svärmor i lördags o sen så firade vi morsdag på söndag.
Min första morsdag! Wohooo! =)
Idag har jag som sagt jobbat, det blev lite ändringar så jag jobbade idag isf i fredags. Imorgon bär det av till BVC för vägning o mätning m.m, ska bli såååå spännande. =)
Och på onsdag kommer vi att åka till Rödåsel för att träffa Sandra o hennes trillingar!! Ska bli sååå kul! =))
Sen kommer övrig tid denna vecka att vara till för att förbereda festen som äger rum på lördag. Vi ska ha en "Välkommen till världen"-fest för barnen. Blir lite som en namngivningsceremoni. Det är mycket o stå i för det kommer ca 60 gäster. Så om det blir lite bloggtorka i veckan så vet ni varför.

Nåt helt annat. Jag vann en tävling på Facebook idag! Wohoooo! Jag som aldrig brukar vinna! Jag är så jätteglad för att jag vann och jag ska åka dit i veckan o se om jag hittar något fint att ha på mig på lördag! =)
Och apropå Facebook så har jag startat en grupp där som heter Trillingföräldrar! så om ni som trillingförälder råkar kika in här så leta gärna reda på gruppen på fejjan oxå! =))

Nu kommer dagens bilder! Ha det gott! Kram Bumsis! =))






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej gumman!

Vilka underbara bilder du lagt ut och stort grattis till vinsten av tävlingen.

Skulle också vilja träffa er andra trillingmammor

Kram

Postat av: Isa

Hallå där!

Vad stora era gullungar har blivit!! Såååå söta! Och Vilka underbara bilder du tar! Du får verkligen till det ;-)



Min lilla tjej växer oxå såklart så det knakar, hon fick sin första tand i går ;-)



Ha det så bra Johanna, och trevlig sommar!

Kram Isa, stolt tvåbarnsmamma ;-)

2010-06-05 @ 23:42:06
URL: http://smyckesdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback