BOEL-testet!

Glömde ju helt bort att berätta om hur det gick på BOEL-testet och vägningen och mätningen.
För er som inte vet vad BOEL-test är så kan ni läsa
här.

Det gick ju hur bra som helst och alla tre fick kryss i boken och ok-stämpel i rumpan. =))
Det var riktigt kul att se hur dom klarade det på olika sätt var och en.

Rasmus: Väger nu 7770 g och är 69 cm lång.

Lova: Väger nu 7790 g och är 67,5 cm lång.

Oliver: Väger nu 7660 g och är 68 cm lång.

Dom är ju fortfarande väldigt lika i storlek och det är kul, blir spännande o se vem som sticker iväg så småningom. Dom utvecklas för varje dag som går. Pratar gör dom väldigt mycket och hittar på nya ljud o läten. Oliver kan säga mammammaaa och papp pppaaapppaa. =)) Dom pratar och skrattar mer och mer tillsammans och det är så härligt att se, speciellt Lova och Rasmus som har hittat varann ordentligt den senaste veckan. =) Rasmus o Lova kan sitta bra och Oliver är den enda som kan åla/krypa fram men han sitter mycket sämre.
Glada, nyfikna och orädda. Sover bra på nätterna och äter väldigt bra gör dom.
 Det är prima liv helt enkelt! =))

Avslutar med en underbar badbild på min älskade dotter och önskar er en trevlig helg! =)


Kommentarer
Postat av: Malin L

Va roligt att det gick bra för alla...



Guu vi har värsta jätte bebeisen.. Man märker att han var enda barnet i min mage...

Våran Oliver är 3 månader, väger 7 kr och är 66,5 cm.



Men men han var ju dock bara "lite" större vid födsel än dina =)



Postat av: Fia

Nu har jag kikat runt lite i din blogg, vilka fina barn ni har =)

2010-10-05 @ 19:28:53
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Angelica

hitta hit jag me!



Vad kul dom kommer ha tillsammans, som de redan verkar ha.

Hoppas mina kommer ha glädje av varann sen..

Det är mest avundsjuka av store syster för tillfället..



Hur får du dina bilder så fint suddiga runt?

Något special program??



Dina barn är jätte fina. Kul med 3!!!



kram

2010-10-16 @ 15:54:16
URL: http://sagaochfilipsblogg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej! Jag vill bara tipsa tävlingen på min blogg där man kan vinna valfritt barnsmycke!! http://joosefinea.blogspot.com/2010/10/tavling-karamell-design.html

2010-10-19 @ 06:33:58
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback